tiistai 10. helmikuuta 2015

On tökkinyt, mutta nyt Sasun paluu!

Mun hommat ovat tökkineet... pahasti. Yritän kääntää veneen suuntaa tai kirsun. Veneen mä oon ennenkin kääntänyt ainakin mökillä ja tää uus vene mikä meillä nyt on niin on paljon parempi veneen kääntämiseen, kun siinä pääsee seisomaan laidoilla niin vene kääntyy ja iskä ääntää. En ymmärrä miks. Sen pitäis soutaa, niin mä voin ohjata, mutta siis asiaan. Vaikka täällä mun vuodatuspalstallani on ollut hiljaista niin oon mä kyllä kaikkea silti puuhannut. Sitä verbiä mä oon muuten aina ihmetellyt että mikä ihmeen hannu se siellä puussa asuu, että onpa tyhmää, mutta ei nyt juututa ihmettelemään sitä.

Mä tykkään näistä näytteistä missä itse olen. Kuten kielinäytteistä ja näytte(ly)istä ja niistä muistakin. Tässä mä haen keppiä lumihangesta. Landella näitä riittää! Siis keppejä, käpyjä ja hankia. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti