keskiviikko 12. marraskuuta 2014

Vierailulla

Tänään oltiin aamusta lenkillä vähän pidemmästi. Siinä ounastelin, että jotain koiraa tähän taitaa taas olla haudattuna tai vähintäänkin hautaamassa.

Ota nyt äkkiä ja sit mennään!

Niinhän siinä sitten kävi. Et mä pääsin naapuriin kylään ja se onkin oikein oiva kylä! Ainoa parempi kylä jonka keksin on joulupukinkylä, se oli siellä Rovaniemellä, mutta muuten niin naapurikylä oli tosi jees. Kuitenkin, mutsi jätti mut sinne, otti ritolat ja hävis. Sit kun se tuli takaisin, niin se oli ostanut mulle Rukkan pannan. Mullahan oli samanlainen, mut se edellinen meni rikki. Mut ehkä tää nyt sit kestää... kai tää on jotain mutsin logiikkaa. Ja kun sitä muffini-pantaa ei vissiin saa kuraojissa just ollenkaan käyttää. En kyl ymmärrä miks.




Tällänen lila se on. Mut sit mutsi sanoi jotain et oli katsellut mulle pinkkiä. Huh ja helpoitus, ettei se nyt sentään mennyt sitä ostamaan. Ei sekään kyllä välillä oikeen tajua mistään mitään. Tai tällä kertaa se just ihme kyllä tajus...


Tuossa tuo pieni säälittävä nami on kiusana, jotta mä muka jaksaisin olla sen aikaa paikalla, et kuva saadaan. Enhän mä edes huomais tollaisia, ellei mutsi imurois joka päivä, huh. 


Vähän jo tekis mieli syödä toi nami...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti