sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Häpi Halloveeni

Joo, iskä käski mun nyt kirjoittaa jostain halloweenista josta en kyllä tajua siis että miksi.. Halloweeni on siis pyhäinmiestenpäivän aatto ja se on jotain suuren maailman kieltä. No, homman pihvi tai siis vihannes tuntui olevan se, että iskä väänsi kauhealla vaivalla tuollaiset rumat kurmitsat vai kurpitsat en nyt tiedä kummat, mutta ei oo kauniit. Vertaapa vaikka mun upeaan perro-olemukseen. Miksihän muuten se on pyhäinmiestenpäivä eikä mitään perroja esimerkiksi ole huomioitu ollenkaan! Tai siis nykyäänhän se on kai pyhäinpäivä, että ehkä joku fiksu perro jossain on saanut ajettua tämänkin tasa-arvoasian kuntoon, se on tärkeää nykymaailmassa.

Keskimmäistä harmittaa mun komea olemus, oikeanpuoleinen on muuten
vaan outo.
 Mutta parempaa kuin pyhäinperrojenpäivä niin tänä viikonloppuna mä kutsuin vieraita, nimittäin ihan parasta! Mulla tuli käymään mun hyvä ystävä Ronda, jonka näin siis jo toista kertaa, Ronda on ihan paras leikkikaveri ja opetin sille paljon uusia juttuja, äijän kanssa käpyjä sun muuta, se oli kivaa. Iskä tuntu olevan mehuissaan noista kurpitsoista eli siis kurpitsamehuissa, mutta meillä meni Rondan kanssa aika kyllä aika mukavasti. Aika meni siivillä tai siis kun meistä on kyse niin luppakorvilla, niin.

Ronda on tosi jees leikkikaveri, iskä vaan
tyhmä kurpitsatollo
Ainiin, oli meillä jotain muitakin tosi pelottavia juttuja. Tai siis faija niitä varmaan lähinnä pelkäsi, kun se niitä niin kauhean innoissaan ripusteli. Mua ne ei pelottanut ollenkaan, eikä varmaan mun kaveriakaan. No, joku ihme lakana meillä oli nurkassa, yleensä niitä pidetään sängyssä, tiedoksi vaan, faija.

Joo, tosi pelottava, faija

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti