tiistai 24. helmikuuta 2015

Kyläilemässä

Viikonloppuna olin Muorilla ja Äijällä yökylässä, hoitamassa Ipanaa. Siellä on ihan jees, mut ei niin jees kun mökillä. Plussaa siellä on ainakin koirapuisto johon välillä pääsen. Miinusta taas se, ettei ole puuhommia tai järvenjäätä.

Nukkuminenkin on vähän vaikeampaa siellä, koska Muorin ja Äijän lattia rapisee toisin kuin meillä kotona. Siellä on periaatteessa kiellettyä vaihtaa kylkeä tai liikahtaa yöllä. Joo, mä ainakin herään aina kun muori kääntää kylkeä tai rapistelee jotain. Mun mielestä mökillä on parempi olla yökylässä, kun siellä ei kuulu kun muori kääntää kylkeä tai vaihtaa paikkaa. Mut joo, toistaiseksi en nyt sit mee yökylään että mulla olis vähän helpompaa :)

Tähän Muorinkin sisustukseen mä sovin ihan hyvin. 

Vai sisustiko Muori minun mukaan? Niin sen täytyy olla!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti