torstai 26. syyskuuta 2013

Näyttelyitä

Kuten ehkä jo aiemmin mainostin, niin vein tosiaan iskän muutamaan näyttelyyn tässä menneinä viikkoina. Elokuun lopussa oli Tervakoskella KV-näyttely jossa meitä perroja taisi olla ainoastaan 10. Minut oli ilmoitettu nuoriin uroksiin ja meitä oli vain kaksi. Tuomari tykkäsi minusta kuitenkin enemmän ja sain isin kanssa ERI:n.



Viime viikonloppuna me taas mentiin. Tällä kertaa osoite oli Hyvinkää. Sinne kun päästiin, niin riemu oli revetä. Mun sisko Friidu oli siellä myös!! Ja kuten jo aiemminkin on käynyt ilmi, niin mä kyllä diggaan mun siskoista tosi paljon. Ne on niin hyvännäkösii friiduja!! Mut isi sanoi, että olis kuitenkin syytä keskittyä vähän siihen esiintymiseenkin, joten kyllä mä yritin. Paremmin se meni kuin Tervakoskella, mutta tuomari ei nyt vaan tykännyt mun komeasta olemuksesta niin paljon :) EH:n sain ja olin kyllä tosi iloinen! Isi oli iloinen, kun mä kuuntelin sitäkin vähän, kjäh kjäh...

Tässä me mennään

Tässäkin me mennään
Ja sit mä laitoin tänne muutaman kuvan mun siskosta. Isiä jo heti kotiin lähtiessä harmitti, että meistä unohtui ottaa yhteiskuva. Ollaan kuulemma niin kovin saman oloisia vaikka mä oonkin aika plajon ISOmpi :)

Tässä mun sisko Friidu poseeraa. Se menestyi paremmin kuin mä, kun se voitti oman kilpakumppaninsa!!

Nää kielijutut tulee jostain meidän isänpuolelta. Se on tosi kielekäs kaveri!!

Tähän loppuun vielä  muutama kuva tältä kuulta. Viime viikonloppuna aamulla oli ihan huikean magee sumu, niin me isin kanssa mentiin tietysti kuvaamaan ja mä onnistuin itseni tähän tälläämään.



Ja tässä mut vietiin yhteen museoon katsoon mm. pappatuntureita. Ja isi pakotti mut poseeraamaan niiden kanssa. 





2 kommenttia: