sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Sieppolan isäntä

Viime lauantaina olikin aika magee juttu, kun pääsin käymään Sieppolassa moikkaamassa mun kaveria Nahkaa! Alla olevat kuvat kertovatkin kaiken meidän meiningeistä. Päivän kuva-arvoitus: arvatkaa kuka pysyi paikallaan.







Hetken aikaa toi Nahka katteli mun menoa ja se vaan sitten pudisteli päätään, että ei kai toi kakara tuu taas viikoks tänne. Kaikesta huolimatta en jäänyt viikoksi vaan ainoastaan neljäksi tunniksi, käytiin ensin metsälenkillä, joka oli kivaa kun sain mennä vapaana ja seurata Nahkaa koko matkan! Sit iskä ja äiskä joi vielä pihalla kahvit ja mä näin mun vanhan tuttavan, eli Raivo-Riinankin, eli kissan, eli jee, eli piste. Mä juoksin heti moikkaamaan, mutta viisastuin parin metrin päässä ja pidin turvallisen etäisyyden. Mua vähän kyllä harmitti, kun se meni sitten iskän ja äiskän väliin kiehnäämään ja mä en uskaltanut mennä lähemmäksi, mutta onneksi pihalla oli Nahkan leluja, joilla mä sain kuitenkin leikkiä sen ajan. Ja sit me tultiin kotiin sen pituinen se.  

Tällaisia noi iskä ja äiskä keräs...

... ne ei mua kiinnostanut, mutta tää oli paljon kivempi!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti