sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Veneretki

Moi! Tällä kertaa olikin tiedossa jotain ihan muuta kuin mitä odotin ja viimeinkin selvisi, että miksi mulle oli taas hankittu pinkkiä.

Jee, uimaan!

Minut nimittäin hilattiin merenrantaan ja ajattelin että jee, uimaan, mutta en sitten päässytkään uimaan. Sen sijaan minut nostettiin näin alentavasti ylös ja jouduin johonkin ihmeelliseen valkoiseen kippoon:

Äiti, perrot on vesikoiria, ei ilmakoiria.

Yritin vähän räpiköidä vastaan, mutta ei siinä mikään auttanut. Janka-pappa on vahva kaveri! No ei se sitten ollut niin ihmeellinen se paikka, että minulla oli sitten ihan mukavaa siellä, sain meetvurstiakin, josta pidän erityisesti. Selvisi, että se olikin vene, vaikka mun mielestä vene on sellainen mikä meillä on mökillä, josta voin kurkotella laidan yli, mutta tästä ei ollut mitään mahdollisuutta! Kaikenlisäksi se vene oli isomamin.

Mitä sä nyt kuvaat siellä?

Koska minulla oli ollut rankka päivä niin päätin ottaa lokoisasti ja nukuinkin suurimman osan ajasta. Suurin pettymys oli se, etten päässytkään sitten uimaan ollenkaan.



Terkkuja mereltä! Mä oon ihan merimies, vain lakki puuttuu.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti