sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

Sieppolan ruispellossa

Voi hemmetti, taas toi ipana on täällä.
Jeeeeeee! Mä pääsinkin katsomaan taas Nahkaa, joka on mun lempparikaveri. Mä pääsen kuulemma taas viikoksi sinne ja ihan kohta vieläpä, kun iskä ja äiskä lähtee johonkin pitkälle. Pääsenpähän niistäkin hetkeksi eroon!

Olin ihan innoissani, kun päästiin Nahkiaisen kanssa lenkille metsään, tosin Nahka ei ilmeisesti ollut niin otettu minusta. Yritin kuitenkin päästä Sieppolan kuninkaan suosioon nuuhkimalla ja seuraamalla koko ajan. En sitten jaksa ymmärtää, miksi se haukkuu mulle.


 
Sieppolan kuningas.
Vähänkö mä en jaksa malta odottaa, kun pitäisi vielä niin kauan vartoa, että pääsen Nahkan kaveriksi taas Sieppolaan. Siihen on ainakin vielä yksi viikko eikä äiti suostu kertomaan onko se pitkä vai lyhyt aika.



Nahka sai musta koko lenkin ajaksi mustan ja karvaisen perävaunun
Ja sitten Nahka välillä vähän komensi mua

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti