sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Mitä ihmettä nyt tapahtuu?

Minä ja mun saunakaverit.
No nyt tapahtuu kummia! Mentiin muarille ja äijälle käymään perjantaina niin olin ihan innoissani. Ajattelin, että pääsen saunaan, kun iskä vei mut sinne, mutta se on vähän outo, kun se ottaa noita työkaluja mukaan. Sitten iskä sano, että tää on mun uusi koti, ensinnäkin: Mitä ihmettä? Enhän mä nyt saunassa asu, käyn kyllä mielelläni siellä. Ja toisekseen: miten niin muutanko muka muarille ja äijälle? No se jotain sopersi, että muarin pitäisi pakata tavaransa hiiteen, että päästään muuttamaan niin en oikein ymmärrä nyt mitä on tapahtumassa. Mutta asiaan siis. Meinasin, että eihän täällä voi saunoa, kun ei ole edes yhtään lämmintä, mutta sitten iskä rupeskin repimään lauteita irti. Olin ihan äimän käkenä, mitä nyt hyvää saunaa rueta tuhoamaan. Kuulemma saadaan sitten joskus vielä paljon hienompi, kun edellinen on melkein yhtä vanha kuin iskä, eli tosi vanha.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti