maanantai 4. maaliskuuta 2013

Nuno Nenunen ja Neo Neppari

Eilen oli jännittävä päivä, kun näin ensimmäisen kerran Perroisän! Kaupan päälle näin myös velipuoleeni Neoon, joka oli syksyllä mun kanssa samassa näyttelyssä. Sukulaiseni ovat ruskeita ja siksi oli hieman vaikea uskoa, että ovatko he minulle sukua. Toisaalta äitini on valkoinen, joten mietin myös, että olenko minä se suvun musta perro? Onneksi varttitunnin lumessa pyörimisen jälkeen värierot tasaantuivat hieman :)


Tässä ne ruskeat sukulaiset ovat!

Mun Perroisä on leikkisä kaveri :)

Tässä ne ruskeat sukulaiset leikkii tuollaisella mielenkiintoisella köysilelulla!

Tässä velipuoleni Neo! Sillä on tapana ilmeisesti roikottaa kieltään.

Ja tässä mun perroisä sanoo jotain painavaa :)

2 kommenttia:

  1. Toi viimeinen on niin Nuno :D Miksei kukaan leiki sen kaa???

    VastaaPoista
  2. Samanlaisia kuvia oli kamerassa useampiakin :) Aivan mahtavia ja sairaan hauskoja! :)

    VastaaPoista