keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Pesukoira

Tässä mä himoitsen omenaa!
Tänään mut pestiin ja siitähän mä en tykkää alkuunkaan. Se on ihan tyhmää! Siksi mä yritän kaikin voimin päästä ulos suihkusta. Mutta äiskä on sitkeä pesijä, kun en pääse pinteestä uikuttamalla, raapimalla tai suihkukopin ovia puremallakaan. No onneksi pesu saatiin hoidettua pois alta niin nyt voin taas ravata kämppää ympäri ja röhkiä, mun lempipuuhaa!

On tää kotona yksin oleminen kyllä vähän tylsää verrattuna Kummituskodin meininkeihin. Siellä mulla oli Nahka ja Raivo kavereina, mutta täällä ei ole ketään. Kaikki päivät yksin, joten mun pitää vähän viihdyttää itseäni. Tänään söin reiän listaan ja tuhosin pissipaperiksi tarkoitetun sanomalehden. Saa nähdä mitä huomenna keksin, kjäh kjäh!! :) Paitsi että huomenna on kuulemma koirakoulu, että pitäisiköhän käyttäytyä?

5 kommenttia:

  1. Na-HkA täälA, Heijjjj, MulLoli PiiiiiiTkÄÄÄn aika IKÄvä suA, vaikKa vaäSyttTiKin HriveeSti. Nyt On TAAAAAAAAs väHän IkÄvä; vaikKa toi EMänTti onKin KotoNA, ei OO ainA palJOn tkemisTä. TULE PIANNN kylÄÄÄn TTaas, SaNoo toi E-Mäntikin!!

    VastaaPoista
  2. Ja VIÄlä: mä kanski VIHaan suihKua, peSua, taSsujen suihkuTusta ja SADETTAkin. ÄsKen PitI tuola RankKiksesSa käyDä, ku TOI on MenNosa johKi, miHIn mä en pääääääse muKan.

    VastaaPoista
  3. mi-nulla-kin on IKÄVÄ sinua NAHKAAA!!!! o-len joutunut KEKSIMÄÄN uusia AKTIVITEETTEJÄ, kun ET OLE KAVERINANI! Haluaisin takaisin KUMMITUSTALOON!

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Moijjj, Na-Hka taas tääLÄ! TuLis-ItkiN piAn, mä KylLä LäDen kuu-Le-Ma Huomena SinNe misä mE uSEin KäyD-än, ja Mukan TulEEE TytTi-tyTtö, piEni VAlk-oiNen.
    NÄKeTeMisiIn!

    VastaaPoista