sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Meidän Sasu on tullut kotiin!

Eilen pääsin takaisin kotiin iskän ja äiskän kanssa ja eihän ne malttaneet olla sekuntiakaan kotona mun kanssa! Tänään heti aamusta ravattiin hirveää kyytiä Hyvinkäälle jonnekin paikkaan, jossa oli ihan hirmuisen paljon koiria. Siellä oli aika kivaa! Parasta oli se, kun mä näin mun vanhat tutut mun ihan kantakodista, nimittäin Nukan ja Nitron ja Lurun. Sit lisäks vielä näin mun Nappi-siskon, jota en ole nähnyt yhtä pitkään aikaan kuin noita muitakaan ja vieläpä Pojun, jonka kanssa ollaan kerran treffattukin!

Mä oon kuitenkin niin sairaan väsynyt Nahkan kanssa leikkimisestä, että onneksi me tultiin pian kotiin. Näin, kun iskä osti jonkun sellaisen ihan ohuesta narusta tehdyn hihnan, kuulemma jotain näyttelyä varten. Kukahan sellaista haluaa käydä katsomassa? Mut mikä parempaa, iskä osti myös ison läjän possunkorvia! Minnehän se piilotti ne?


Isi, miks sä aina kuvaat mua?
Nitro tykkää rapsuttelusta tosi paljon!

Meidän tolppajalkainen Sasu, Nitro ja isoisomummo Nuka

Nitro osaa myös ottaa rennosti
Sasulla ja Poju-veljellä oli vauhti päällä 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti