perjantai 3. elokuuta 2012

Lomailua

Lomaa on jatkunut nyt kaksi viikkoa. Koppi on edistynyt, ja siksi kukaan ei ole päivittänyt minun blogiani pitkään aikaan. Olen joutunut myös itse keksimään itselleni tekemistä, koska minun kanssani ei  koko ajan olla leikkimässä tai namittamassa, kun teen opetettuja temppuja ominkinpäin. Päivisin käyn useaan otteeseen rannassa käyskentelemässä, viilentelemässä ja sen jälkeen tuppaan pyöriä sammalissa ja hiekassa. Turkkini on vallan mainiossa kunnossa! :)

Mä tykkään peuhata rannassa ja hakea mun hienoa vesilelua (sellainen sininen hassu rinkilä, joka on jostain syystä täynnä hampaankoloja). Niin kauan kuin tassut yltää pohjaan asti niin vedessä on aivan mahtavaa, mutta uiminen ei ole oikein mun mieleen vielä.

Mun etuhampit on kaikki tippunut.. oliskohan pitänyt pestä hampaita? Tilalle on kuitenkin tullut jotain rautahampaita. Vanhat kulmahampaat on sentään vielä tallella!

Tässä näyte märästä perrosta, joka on uimaharjoittelun
jälkeen käynyt piehtaroimassa hiekassa. :) Taustalla
on mun kopin ikkuna järvinäköalalla!

Kävimme sentään yhtenä päivänä kylässä katsomassa mun uutta kaveria Remua. Remu oli niin iso, että minua pelotti, kun hän juoksi kovaa ohi. Välillä Remu intoutui myös haukkumaan, eikä sekään miellyttänyt minua! :( Muuten Remu on oikein kiva kaveri ja yritin kyllä hänen kanssaan vähän leikkiäkin! :D

Eilen kyllästyin totaalisesti. Muoria ei ollut näkynyt moneen päivään ja äijäkin oli
vaan koppini katolla, mamasta ja papista puhumattakaan...
Ajattelin kaivaa tuon pienen aitan eteen kuopan,
jos ne vaikka kompastuisi siihen ja huomaisi minut :) kjäh kjäh kjäh :)

Ei ne mitään huomannut, niin päätin ottaaa nokoset kuoppani juurella!

Tykkään pitää kuonoa rokseissa, ne tuoksuvat hyvälle! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti