torstai 23. elokuuta 2012

Lenkkeilyä Villa Elfvikin maastossa


Tänään minulle oli järjestetty mieluinen yllätys, kun pääsin lenkille Maaritin tyttöjen kanssa! Näitä tyttöjä, Ninjaa (uusi salainen ihastukseni), Neaa ja Neppaa en aikaisemmin ollut tavannut. Meitä oli sitten liikkeellä neljä eriväristä ja oloista perroa :) Tytöt eivät kauhesti jaksaneet leikkiä kanssani, vaikka sinnikkäästi yritin antaa niille pusuja. Ninjaa jahtasin pää kolmantena (vai viidentenä) jalkana, mutta Ninja oli aina vaan nopeampi. Kyllä mä sen vielä saan kiinni!  


Suuntana Villa Elfvikin maat.

Neppa on Maaritin tytöistä vanhin.

Tässä me poseerataan tyttöjen kanssa, pidän kuitenkin varmuuden vuoksi vähän turvaväliä :)
 Vasemmalta Neppa, Nea, Ninja ja Minä

Nea komensi minua välillä kuin äiti konsanaan :)

Tässä mä meen hepuleissa melko kovaa!


No voisinko mä saada vielä yhden namin?
Tässä on mun uusi ihastus Ninja. Voi kun voisin useammin nähdä sitä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti