keskiviikko 29. elokuuta 2012

Kummikoteilua

Tykkään juoda vettä kaikkialta muualta paitsi
juomakupista
Huhhuh, että on taas pitänyt niin kiirettä, ettei iskä ja äiskä ole kerennyt kuulemma edes mun blogia päivittämään, mokomat! Viikonloppuna pääsin taas mökille rellestämään sillä välin, kun iskä ja äiskä rakensi mun koppia! Se alkaa näyttää jo isolta ja valmiilta, mutta ei se vielä kuulemma silti valmis ole. Mä kyllä tahtoisin jo muuttaa sinne, kun siellä on sellaisia villoja joiden päällä on tosi kiva pomppia!

Maanantaina mut jätettiin taas yksin kotiin päiväksi ja se on niiiiin tylsää. Ajan kuluksi keksin kuitenkin, että pääsen yli mun huoneen portista ja pääsin yllättämään iskän ovella, kun se tuli kotiin. En tiedä johtuiko se siitä, mutta sitten mut vietiin illalla koirakouluun, yäk! Ne yritti opettaa mulle miten hihnassa pitäisi kävellä. Koulussa sain muuten Tiltulta paljon kehuja!

Eilen mä pääsin taas Nahkan kanssa leikkimään, mutta iskä ja äiskä karkasikin heti, kun olin päässyt sisään ja jätti mut yöksi Nahkan kaveriksi. Mä halusin leikkiä kiltisti, mutta Nahka karkasi pari kertaa, en tiedä kyllästyikö se muhun. Tänään iskä ja äiskä tuli hakemaan mut pois ja mä olin kovin innoissani, mutta kotiin päästyäni en jaksanutkaan yhtään mitään muuta kuin maata ketarat ojollaan. Ensi viikolla kuulemma jään sitten pidemmäksi aikaa Nahkan kaveriksi, kun iskä ja äiskä karkaa vissiinkin Lappiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti