maanantai 13. elokuuta 2012

Kummikodin metsässä

Tällaisen sairaan mageen nallen mä sain
loman päätteeksi tytöiltä!
Kaikilla kovilla pojilla on oma nalle!
Mammalta ja iskältä loppui joku loma tai joku sellainen. Se on tylsää, kun joudun olemaan yksin kotona päivät :( Mökillä oli niin kivaa.

Me käytiin taas perjantaina katsomassa mun kaveria Nahkaa, jee! Mä tykkään siitä, kun se on niin hassu ja karvainen! Me päästiin metsässä menemään ihan vapaina, vähänkö oli siistiä! Noi keräs jotain keltaisia juttuja maasta, mutta mun mielestä niitä oli kivempi talloa.

Ennen loman loppua meillä kävi vieraana kivoja tyttöjä (ja yks mies), jotka toi mulle ihan sairaan mageen nallekarhun! Mä oon siitä ylpeä - LURPS.

Iskä ja äiskä on toljottanut mun suuhun koko ajan, se on ärsyttävää. Eikä mulla oo enää edes yhtään kulmahammasta että mä voisin purra niitä siitä hyvästä!

Viikonloppuna olin myös isomamilla hoidossa ja näytin niille, että jaksan kiskoa hihnasta tosi kovaa!

Talon isäntä, Nahka, oli valppaana paikalla!

Nahka oli kotonaan kuin kotonaan!

"Miksei noi tuu jo?" 
Jotain tällaisia tassunalusia ne keräs sieltä metsästä.

Mä pääsin leikkimään Nahkan kanssa ja välillä sekin leikki mun kanssa!

Talon isäntä oli oikea kiipeilijä

Pihaan palattua löytyi myös jotain tollaisia pieniä kavereita,
joista nuoremmalla oli kauheasti asiaa. Mä yritin olla tosi pieni,
että ne leikkisi mun kanssa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti