keskiviikko 25. kesäkuuta 2014

Vieraita

Niin se juhannus oli ja meni, isi lupas laittaa siitä vielä muutaman kuvan avukseni. En osaa vieläkään itse laittaa niitä tänne, mutta onneksi tämä kirjoittaminen sujuu :)  Minulle saapui yllättäen pieniä terrierivieraita. Karvaotukset Masa ja Marvin tai Marwin, en oo varma kumpi, mutta ei ainakaan Irwin.
Masa on iskä ja Marv/win on sen poika, kumma kyllä ne on ihan saman näköisiä, me ei olla iskän kanssa!! Ja siis vielä vähemmän ihmisiskän, mut ei me kyl koiraiskänkään kans olla ees saman värisii.

No kuitenkin, Masa ja Marwin (en jaksa kirjoittaa koko aikaa niin montaa nimeä, ettei sanoja tule tähän blogitekstiin liikaa, vai mitä?) on siis silkkiterrierejä. Mä ajattelin että ne olis silkkii mun sylissä siis painimatsissa, mutta ei ne olleet nimensä veroisia. Mä yritin koko ajan vähän haastaa niitä kunnes sitten Marwin kävi hermoille ja länttäsin tassun sen päälle. Iskä joutui erotuomariksi :) Onneksi kukaan ei saanut punaista korttia eikä kahden vuoden pelikieltoa.


Marvin tai Marwin, mutta ei Irwin nappas mun kepin.

Mä sit sain leikkii mun uimaleluilla, kun karvaset oli vallanneet kukkulan.

Masa, mutta ei Niemi, sukunimestä ei muuta tietoa.

Niillä oli hirvee nälkä ja ne kaato myös mun oman juomakupin...
ja sit ne tonki myös Muorin roskista, se oli vähän pahana :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti