lauantai 14. kesäkuuta 2014

MMM... Futista

Joo, näinhän se nyt tuli, mun ekat MMM maapallot. Maapallo on hieno laji, joka yhdistää koko jalkapallon vai miten se nyt sanotaan, en muista oliko toisinpäin, iskä opetti. Nyt faija sano että se on jalkapallo eikä maapallo, mutta ihan sama, tyhmä nimi kun kyllä se pallo enemmän koskee maahan kuin jalkoihin. Tosin vielä enemmän se koskee ilmaan että ehkä se onkin ilmapallo.. No kuitenkin.

Sääli sinänsä, että mä en voi pelata jalkapalloa, kun mulla on vaan tassut, mutta voin ainakin sitten tassupalloa pelata oli se sitten maassa tai ilmassa. Näin:



Oli miten oli, vahtasin eilen avausottelua, jossa Espanja pelasi, Espanja on jalkapallon ja espanjanvesikoirien suurmaa, sitä mieltä mä olen. Tietysti kannatan siis Espanjaa. Pelattiin Hollantia vastaan ja kuinkas sitten kävikään! Kyllä ei espanjalaiset osaa jalka-, maa- eikä ilmapalloa pelata. Mä voisin käydä näyttämässä sille Ikerille että miten niitä palloja otetaan kiinni.

Harkitsin jo takin kääntämistä, mutta kysynpä vaan, että tuleeko Hollannista vesikoiria? No eipä ainakaan espanjanvesikoiria, ne tulee nimittäin Espanjasta, niin. Enkä nyt meinannut miksikään kooikerhondjeksikaan muuttua niin kai se pitää edelleen espanjalaisia kannattaa, vaikka vähän hävettääkin. No, en ainakaan tunnusta väriä, paitsi jalka-, maa- ja ilmapallon. Me ollaan molemmat pesun jälkeen mustavalkoisia ja sitten ruskeita.. Mun sisältä ei ole tosin tullut vielä pumpulia..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti