sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

Toimintaa

Sasu on seikkaillut jo 2 vuotta! Tästä hyvästä mutsin pitäisi kyllä tehdä Sasulle jokin nakkikakku, tähän mennessä nakkikakut on ollut iskän käsialaa niin ajattelin, jos se ei muistaisi, että sain jo kaksivuotiskakun, mutta voisin syödä sellaisen kuitenkin ihan siltä varalta. Pitääkin ottaa asia puheeksi :)
Näin kesäkaudella on taas aloitettu hullun lailla uiminen. Uiminen on niin kivaa, että iskäkin tekee sitä, se hullu on tosin uinut koko talven, mä en ui talvisin paitsi jos on sopiva kuraoja lähettyvillä, mutta yleensä siis vain plussakeleillä. Mökillä on ihan parasta ja ojissa mä tykkään edelleen luuhata. Isi on vähän puhunut, että mulla olis käpyobsessio, mut en oo ihan varma, faija taitaa itse olla vähän obeesi vai mikä se nyt on.

Tänään me mentiin taas näyttelyyn. Tällä kertaa iskäkin tuli mukaan ja vei mut kehään. Tuomari oli kanssa tuotu sinne ihan ulkomailta asti! Ei ihan espanjasta, mutta portugalista kumminkin Zeferino Silva. Äiti nappasi pari kuvaa, kun me mentiin siellä mun veikan Pojun kanssa! Poju oli VSP ja Sasu sai Varasertin. Siitä Sasu oli hyvin iloinen :) Tässä muutama kuva!

Junioriluokka - Uros - Marikharon Adventurer


Tässä minä Sasu itse vien Isiä näytille :)

Täsä me mennään!

Ui, herra Zeferino kokeilee kurkkuani.

Tässä Poju, joka on jo saanut Sertin mukaansa :)

Poju posettaa :)

Avoin luokka - nartut- Ran-Plan Easymotion

ROP Ran-Plan Easymotion


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti