keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Lampaanleikkaajien saari

Heippa!

Äijä oli ostanut puolikkaan lampaan. Ensin mä luulin että on pääsiäinen kunnes tajusin että ei ole pääsiäinen että kohtahan on joulu ja ei kai se jeesus samana päivä syntynyt ja kuollut, en tajua. Sitten mä mietin, että se on ostettu mulle lahjaksi, vaikka sitä en nyt muistanut pukilta pyytääkään. Kyllä se pukki on fiksu, kun tajuaa kaikkea mulle hankkia. Illaan mittaan, kun iskä ja äijä sitä leikkasi, niin kävi ilmi, että se ei taidakaan ihan kokonaan olla minulle. Muutamia armopaloja ne tiputti.... ja sitten odotus palkittiin! Sain kuin sainkin illalliseksi annoksen mehevää lauantaina teurastettua lammasta!!

Siinä Isi leikkaa niitä lihoja!

Äiti älä viitti kiusata, tää on tärkeetä.


Nää luut vissiin menee pakkaseen, mutta mä saan ne sitten myöhemmin. JES!!
Yritin kyllä jo vähän maistaa isin kädestä

Joko mä saisin ottaa? (Taustalla Muorin hankkima uusi pöllölelu)

NAM!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti