tiistai 24. joulukuuta 2013

Hyvää Joulua

Viime päivät ovat olleet hyvin jännittäviä! Tässä on pitänyt oikein joka päivä miettiä, että oonko ollut tarpeeksi kiltti vai en... Kovasti oon kuitenkin yrittänyt olla kiltti ja kyllä mä nyt aina kiltimpi oon kuin iskä, se aina sanoo mulle pahasti, mä en oo ikinä sanonut sille pahasti! Viime yönä isä yllätti mut laittamalla kinkun uuniin ja sanoi että sitä pitää vahtia yön yli. Mä hoidin ainakin ilta- ja aamuvuoron, kun tuijottelin sitä uunin oven läpi, mutta ei se mihinkään karannut. No kuitenkin, kyllä mä sit vähän nukuinkin. Aamulla iskä otti sen pois uunista mun uljaan vartioinnin jälkeen ja kuori siltä jonkun takin pois, mutta annas olla mitä sieltä alta löytyi! Sain ihraa syödäkseni ja voi veljet, mitä herkkua se oli. Toivottavasti saan illalla lisää! Mut nyt mulla on kiire vahtimaan, että koska se pukki tulee, joten täytyy lopetella. Hyvää ja rauhallista Joulua ja onnellista pukinvierailua koko kansakunnalle eli medborgareille!

Tänä aamuna loppui joulukalenteristakin luukut!
Onneksi viimeinen luukku ei ollut mitään huijausta vaan isoimman
luukun takaa löytyi suurin  nami :)



Toi tonttu vartio meidän kuusta, lahjat vaan eivät ole ilmestyneet :(


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti