keskiviikko 25. joulukuuta 2013

Joulun ihme

Rakas Joulupukki!

Oli ihan paras joulu ikinä kaikista niistä jouluista mitä mulla on ollut, siis oikeesti. Tänä jouluna oli ihan superia! Meille tuli tänne koko poppoo: jouluisomami, joulujanka, joulumuori ja jouluäijä. Ihmettelin kyllä, että minne sä jäit, mutta ehkä sulla oli kiireitä muualla, lahjat kuitenkin lopulta saapuivat, mikä on kuitenkin tärkeintä. Olin kyllä jo vähän masentunut, kun iskä ja äiskä hehkutti että nyt on joulu, eikä kuusen alla ollut mitään lahjoja. Näin masentunut:


Sit kuitenkin loppujen lopuksi ne jostain ilmestyi ne lahjat. Äiti sanoi, että mun pitää kiittää sua niistä, en kyllä aina ymmärrä että miks, koska suurin osahan niistä oli just sellaisia kun mä toivoin! Mutta jotta äitikin olisi tyytyväinen niin, rakas pukki, kiitos näistä:
  1. Kiitos kinkusta, se oli sairaan hyvä lahja
  2. Kiitos lammaspeitosta ja siitä toisesta peitosta, mä tykkään niistä, ne sopii hyvin meidän sisustukseen ja nyt voin viedä hevospeiton mökille
  3. Kiitos villapaidasta, äiskä tykkäsi tästä erityisesti, musta se oli aika kuuma, toivottavasti mun tyttöystävätkin tykkää siitä!
  4. Kiitos chomper sherpasta, siitä tulee mun hyvä ystävä vaikka se pitääkin outoja ääniä
  5. Kiitos hammaspesuluista, äiti sano et hampaat pitää pestä, kun syö kinkkuakin

Tässä vähän joulutunnelmia:
Tää oli tontun koira, joku maastonakki, se varmaan jää meille asumaan,
kun se oli vielä aamullakin paikalla

Tältä meidän kuusi näyttää mun perspektiivistä,
isi sanoi ettei siihen saa pissata

Hyvä joulupukki, oot ehkä mun paras frendi tai ainakin yks niistä tosi hyvistä! Tuu taas pian uudestaan. Alla vähän kuvia mun mageista lahjoista! Kuulin kyllä jotain huhua, että joulumuorilla saattaisi olla vielä jotain jäljelläkin...

T. Joulu-Sasu

Tässä mä kuorin mun uutta frendia, sherpaa, ulos sen vankilasta

Näin hienon villapaidan mä sain, kyllä nyt kelpaa patsastella turuilla ja toreilla,
mun innostuksen näkeekin ilmeestä!

Isi, kato kuin hieno tää on

Joulun jälkeen myös perroa väsyttää
Onneks nykyään on kaks sairaan mageeta peittoa,
josta valita minkä päällä makoilla. Iskä laittoi tämän mun
lempipaikaan eli sohvan päätyyn.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti