keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Heitä se käpy!

Kuten kerrottu, niin olen harrastanut jo pidemmän aikaa käpyjen etsimistä metsästä! Tämä tarkoittaa sitä, että tuon kävyn ja sen jälkeen sitä samaa käpyä heitetään niin että mä saan etsiä sen. Välillä siitä on vain sentti kertaa sentti kokoinen palanen jäljellä lopuksi, mutta silti mä löydän sen aina! Kjäh! :)

Lumesta etsiminen on vähän haastavampaa. Tässä kuvasarja todellisesta tilanteesta. En suosittele, että kokeilette tätä kotona :) tai ainakaan ilman aikuisen valvontaa.

Täsä mä oon!

Heitä!

No heitä nyt!!

Heititkö sen oikeasti? Kannattaako mun lähteä sitä hakemaan?

No mä meen, kai se sen heitti, ehkä se löytyy.




Siis etkö sä heittänytkään sitä!!







Oikeesti?


No kyllä se sen sitten heitti ja mä sen löysin!! JES!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti