maanantai 21. lokakuuta 2013

Siskokset kuin perroset

Moro vaan taas, niinku ne sanoo tampereella vai turussako se oli, en muista kun en ole käynyt kummassakaan, paitsi että lähempänä tamperetta, mutta en kuitenkaan ihan siellä asti. Sunnuntai valkeni tai kellastui auringonpaisteeseen ja me päästiin lenkille, mikä on aika kivaa. Iskä ajoi meidät johonkin ihme paikkaan, jossa en aikaisemmin ollut käynyt, kunnes mulle valkeni tai kellastui että mikä oli homman nimi. Perillä mua odotti iloinen yllätys, nimittäin mun äippä, siis perroäippä, eli Nelli ja sitten mun sisko Friidu odotti mua parkkiksella.

Tässä me ollaan, mä laitoin noi siniset valjaat päälle, että mut erottais Friidusta
Mun mielestä äiti tuoksui tosi hyvälle ja ajattelin että sillä on varmaan joku uus hajuvesi, kun se oli tosi mielenkiintoinen mun mielestä. Noi höpisi jotain että sillä oli ollut juoksut pari viikkoa sitten, mutta en kyllä oikein ymmärrä, kun mä ainakin juoksen joka päivä, ota noista nartuista nyt sitten selvää. Juoksut tahi ei, niin Friidulla ainakin oli pomput, kun se hyppi kuin kenguru, vaikka en tiedä miten kenguru hyppii, mutta niin kuulemma sanotaan. Mä en meinannut saada sitä kiinni ollenkaan. Päivä oli aika kiva, kun kaks tuntia sain mennä vapaana ja sen jälkeen mentiin vielä katsomaan muoria ja äijää, jotka oli palanneet Kiinasta, joka on kuulemma tosi kaukana, onkohan se kauempana kuin Tampere? Ainakin ne puhuu yhtä oudosti siellä.

Kerrankin Friidu pysähtyi että mä saatoin käydä myös moikkaamassa


Mä en tiedä miks, mutta jotain samaa meissä on

Tässä me viipotetaan koko sakki

1 kommentti:

  1. Moijjj, Na-Hka Tääl_Lä, ei oOO ta-Vat-Tukan PIiiiiiii-Tkän aikaan. Tuu Kä-y_Män!

    VastaaPoista