tiistai 12. marraskuuta 2013

Iloinen uutinen

Moi! Joskus taisi täälläkin olla puhetta, että minä en erityisemmin viihdy yksin kotona. Jos totta puhutaan niin se taitaa olla perittyä, kun ei nuo iskä ja äiskäkään kauheasti kotona tunnu viihtyvän.

No onneksi en viime aikoina ole joutunut kauheasti olemaan yksin, kun muori ja äijä on pitänee musta huolta. Iso osa ajasta onkin mennyt mökillä, mikä onkin kivaa. Nyt kuitenkin minulle kuitenkin nyt kerrottiin sellainen iloinen uutinen, että äiti jää mun kanssa kotiin ainakin vuodeksi ja mun ei siis tarviikaan enää olla ollenkaan yksin.




Äijä on rakentanut linnuille syöttelytelineen ja mä vähän välillä kyttään niitä oravia, jotka eksyy paikalle, kjäh kjäh :)



Mökillä on välillä ollut niin sumuista, että en tahdo edes omia luitani löytää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti