torstai 21. marraskuuta 2013

Rakas Joulupukki

Nyt on se aika vuodesta, että minun pitää kirjoittaa Joulupukille! Viime viikolla Mustista ja Mirristä tuli kauan odotettu perro-kuvasto ja siinähän oli varsin meiluista selailtavaa vähän pidemmäksikin aikaa.


Kuvaston saapuminen veti kyllä hetkeksi minut ihan vakavaksi!



Päätin kuitenkin ryhtyä lukupuuhiin :)



Tiedän, että olen ollut kovin kiltti perroherra, joten luulen, että pukki tuo paljon lahjoja! Tästä syystä ajattelin myös kirjoittaa pitkän kirjeen.

Rakas Joulupukki,
Toivon saavani jouluna seuraavat lahjat:

1. Chomper Sherpa, se on tosi pehmee ja se sopis hyvin mun karvaleluvalikoimiin!
2. Stokkan naruporolelu, se sopisi tosi hyvin mun porolelukokoelmaan.
3. Hyviä koiranherkkuja, kuten possunkorvia ja sonnin suteja.
4. Porovillatakki Stokkalta. Mulle on vähän puhuttu, että talvella saa taas karvat lähteä ja jos on tosi kylmä ja mä meen vaikka lappiin, niin mun pitää kyllä saada villatakki. Muorilla tosin on työn alla se toinen, jonka se tekee mun omista karvoista. Mut toi stokkan olis tosi staili, kun siinä on tuo poro ja kaikki :)
5. Lisää herkkuja, perroilla on koko ajan nälkä!
6. Koiranpeti! Mutta tää on tarkka juttu. Sen täytyy ehdottomasti sopia sisustukseen.
7. Fleece huopa ja fleece luu.
8. Ruokaa!! Savulohta ja kaikkea muutakin herkkua :)

T.Sa-Su


CHOMPER SHERPA!!!!

Stokkan kuvastossa oli tälläinen perrolle sopiva villapaita! Isin kanssa me muuten välillä käydään Stokkalla ostoksilla. 

Tää on Stokkan kuvasto ja tässä on aika hyvii juttuja. Nää kelpaa perrolle :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti