perjantai 26. heinäkuuta 2013

Lomailua

Me ollaan nyt 3 viikkoa lomailtu mökillä ja kotonakin saanut vipeltää! Uimista oon saanut harrastaa, joka on tosi jees! Kuumaahan ei silleen ole ollut mitä nyt tänään ja eilen, mutta muuten on kyllä ollut ihan kissan ilmat. Joku väittää, että koiranilma olisi jotenkin huono sää, mutta mulle kyllä kelpaa mieluummin aurinkoinen ja lämmin, silloin voi viettää siestaa ulkosalla heti ennen ja jälkeen ruokailun ja joskus niiden välissäkin.

Joskus mä oon niin vauva että mami ottaa mut syliin ja kiikuttaa,
siinä mä vaan nuoleskelen nenääni! On tää lomailu rentoa meininkiä :)

Jokusen possunkorvankin olen lomalla saanut. Tää on mun
vakkaripaikka ja kukaan muu ei saa tässä syödä possunkorvia!

Joskus meitä on säätkin suosinut ja mökillä on ollut ihan kivoja iltoja.
 Yksi päivä mut taas jätettiin kotiin, luulin että nuo ovat aloittaneet työt ja olisivat taas poissa kaikki päivät ja yöt ja mitä näitä nyt on. Olisi enemmän rahaa ostaa mulle herkkuja.... mut ei ne ehkä sitten mennytkään töihin. Porvooseen menivät, kuka edes tietää missä se on! Mutta se Porvoo on sellanen paikka että sieltä saa hankittua näitä leluja mulle. Tälläsen ne sieltä mulle toi.

Hei, sehän on ihan mun värinen!

Täsä mä taas poseeraan tän mun lelun kanssa,  ihan  olohuoneessa.

Eikö ookin komee, siis tää perro tässä! Ja
olen niin enkeli että päänkin päällä on sädekehä

Nyt tässä muuten saattaa käydä niinkin että mä taas joudun muorille ja äijälle hoitoon. Mä en kyllä tiedä, että kuka sitä hoitoa ja vaahdintaa kaipaa.... mutta kai se sitten selviää, kunhan nyt antavat tarpeeksi ruokaa minulle ja pääsen saunomaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti