keskiviikko 28. elokuuta 2013

Taiteiden Yö

Hiljaista on taas ollut! Mutta nyt ainakin on tehty asioita normaalista poiketen. Viime viikolla ihan yllätyin kun lähdettiin stadiin katsomaan gimmoja. Mentiin Taiteiden Yöhön Teurastamolle. Sinne kävellessä mentiin jotain ihmeellisiä pikkuteitä ja sit iskä heitti mun kakkapussin jonkun moottoripyöräkerhon roskikseen. No mutta kukkaruukusta asiaan. Ajattelin, että kun mennään teurastamolle niin siellä on mulle varmaan paljon lihaisia herkkuja, joita voisin maistella. Vielä mitä! En saanut mitään paitsi ihailevia katseita gimuleilta, mutta sehän nyt oli odotettavissakin. Ja sit noikin söi vaan jotain vegaanilihistä, enkä saanut edes sitä. Mutta siitä tulikin mieleeni, miten ihmeessä joku vegaani voi olla lihapiirakkaa. Iskä sanoi, että todennäköisesti siinä kaupan lihapiirakassa on ihan yhtä paljon lihaa kuin tuossakin.

Siinä me pyörittiin sitten ympäriinsä siellä väkilaumassa ja kaikki tykkäs musta, äiti sanoo että koska oon niin söpö, mut mä luulen että oon niin komea. Sain kuitenkin vähän leikkiä muutaman turrukan kanssa, joten reissu oli kaiken kaikkiaan ihan ok.

Tässä viikonloppuna kerkesi tapahtua muutakin, mutta siitä kohta lisää!
Tässä mä katselen, että antaisko ne mulle kuitenkin vähän lihistä....
Noi kaivoi jostain tällaisen nostalgiakuvan viime kesältä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti