sunnuntai 19. toukokuuta 2013

Muutto lähestyy ja TOKOilua

Moi vaan!

Joku saattaa ehkä arvatakin, että remontti se vaan jatkuu. Loppua ei näy! Tai kuulemma näkyy, mutta ei sitä kyllä mistään huomaa... Mami puhuu jotain, että kun kengät on pakattu, niin sitten muutetaan. Mutta eihän mulla ole kuin yhdet kengät, jotka Maarit teki lahjaksi. Ihmeen kauan niiden pakkaamiseen menee. 1.6. on kuulemma virallinen päivä, kun musta tulee Paloheinäläinen ja rivitalon asukki. Siihen asti me vaan pakkaillaan niitä kenkiä.

Kerran viikossa me ollaan kuitenkin käyty TOKOssa. Siellä me nyt harjoitellaan seuraamista, luoksetuloa ja liikkeestä jäämistä. Nyt ihmetyttää, että miksi, kun mähän jo osaan ne. En oikeen tiedä onko se mun laji, kun en ihan välttämättä jaksaisi siihen niin keskittyä. Haluasisin riiata niiden narttujen kanssa :) Mutta mutsi vaan sinnikkäästi käskee ja palkitsee. Kai mä jotain osaan, mutta kun kuulemma sitten kun en kuule, niin en todella kuule!! Mulla on sama kun Äijällä. Muori aina sanoo, että se ei kuule!!

Yes, mitä tehdään seuraavaksi? Mä oon valmis!

Pääsisinkö mä sisään? (a.k.a. Sienipää)

Uh, ei jaksa!
Iltaisin mä oon kyllä melko väsynyt. Selällään leikkiminen on sen verran helppoa, että sitä mä jaksan, muuten en. Ja onhan mulla se multitalentti, että pystyn leikkimään kolmellakin lelulla samaan aikaan.



Tässä mun silmät kiiluu kuin alienilla.

1 kommentti:

  1. Tulisit tänne sen remontin ajaks, TiiNakinkun on NYt viElä VapAA-na

    VastaaPoista