maanantai 6. toukokuuta 2013

Uimari uimakoulussa!




Ei kyllä olisi taas ihan heti arvannut mitä tänään tapahtuu!! Mä opin uimaaaaaaannnnn!!!!! Oon aito vesikoira, jes jes jes :)
Vähän ihmettelin kyllä, että mihin me taas ollaan menossa. Sitten saavuttiin johonkin halliin ja kappas, lempi puuhaani SUIHKUUN! Siinä vaiheessa ei paljon naurattanut, otti vaan koteloon ja pahasti. 

Tässä mä en kyllä vielä tiennyt, että mihin ollaan menossa ja miksi ihmeessä olin joutunut suihkuun!!!


Mitä, tonneko me mennään?
Tässä mä vähän mietin, että meniskö vai eikö...




Ja kun siinä ei mitään päätöstä tullut, niin annoin varmuuden vuoksi mun uimaopelle pusun :)

Sitä mä vaan lähdin ja uin ja uin ja uin ja uin!!

Kyllä mä alussa vähän räpiköinkin, mutta ihan vähän vaan!
Ja jes, sitten mä sain lelun! Sitä olisin voinut hakea pidempäänkin, oli se niin kivaa :)

Se uiminen oli niin superii!!



Jee!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti