lauantai 4. toukokuuta 2013

Remppaa, remppaa, remppaa, remppaa....

Ai että. Tykkäänkö? No en tykkää yhtään! En tykkää yhtään iskästä enkä äijästä, kun ne vaan käyttää niitä ihme vehkeitä, mitä niitä nyt on, pora ja naulapyssy ja kaikki mitä ne nyt on. Sanoinko jo, että en tykkää niistä! Ne vaan väittää, että siitä tulee joskus valmista, mutta mä en kyllä usko. Pelottelee mua vaan ihan varmaan. Takapihalla on tosin ihan ok ja siellä on sellainen pieni golf-pallo, sillä mä leikin mielelläni yksin. Se kun heittää laattojen päälle, niin kuuluu hauska ääni ja se pomppii ihan hervottomasti. Menen sen perässä kuin jänis! Paitsi en tiedä että miten ne jänikset hyppii, mutta mä hypin varmaan sillä lailla, kun hypin tasajalkaa.

Lähetään meneen, en jaksa!

Mulle on syötetty jopa ruokaa siellä, että viihtyisin, turhaa!

 
Eilen mä vein muoria vähän lenkille. Se on niin hidas kävelemään, että jouduin vetämään sitä koko matkan perässäni. Jostain syystä se ei tykännyt, kun vedin ja kolusin kaikki kuraojat. Se ihmetteli, miksi mä olen niin sotkuinen :) Mami kyllä sitten antoi minun mennä vapaana Haltialan pellolla, mutta se ilo loppui lyhyeen, kun lähdin linnun perään.

Aurinko paistaa, tahtoisin nameja maistaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti