sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Muutto

2 yötä uudessa kodissa, en tykkää!!! Eilen käytiin vielä siellä Haagassa eikä siellä ollut mitään! :( Mä en tajua mihin noi on tunkenut kaikki meidän kamat. Onneksi ruskea karvapallo löysi tiensä perille :)

Täällä kun lähdetään lenkille, niin ei ole ketään kavereita. Ennen oli ainaki Nelli, Alma, Lulu, Tommi ja sitten ne kaksi pientä räksyttävää otusta, joiden omistaja toisteli aina tyst! En tiedä mitä tarkoitti.

Ruokaa täällä sentään tuntuu onneksi saavan ja onhan mulla tossa toi oma piha. Eilen mä kyllä tapasin perron, jonka nimi oli Helmi. Et ehkä tää tästä iloksi muuttuu!


Täsä nää vanhemmansukupolven edustajat siivoavat minun jälkiä.
Lopulta siellä ei ollut enää mitään eikä ketään vain yksinäinen musta perro!

Nyt mun pitää kuulemma opetella hillitsemään himoni täällä uudessa kodissa. Täällä ei saa enää tuhota mitään. Ei siellä edellisessäkään kai olisi saanut, mutta.... Onneksi ne naapurin ulvovat koirat eivät muuttaneet meidän mukana tänne vaan saan nyt nauttia täällä kotoisasta rauhasta. 

Kuten mainittu, niin ruskea karvapallo löysi perille, onneksi. 

4 kommenttia:

  1. Ihana Sasu! =)

    Onnea uuteen kotiin!

    T. Heidi & Neppa

    VastaaPoista
  2. Kiitos Heidi & Neppa! Nyt minä viihdyn jo vähän paremmin täällä uudessa kodissa. Ruokahuolto toimii ja leluja on saatavilla! :)
    t.Sasu

    VastaaPoista
  3. Kuinkas minä vasta nyt bongasin tällaisen perroblogin!? Sasu vaikuttaa lähes vuotta nuoremmalta kuin meidän Muru-neiti.

    -Venla

    VastaaPoista
  4. Murulle terkkuja! Kirjoittaako Murukin blogia? :) t.Sasu

    VastaaPoista