lauantai 29. kesäkuuta 2013

Ciao!

Joku tarkkasilmäinen lukija on saattanut jo huomatakin, että nää kaksi ei enää auta mua tän blogin kirjoittamisessa... Tänä aamuna päätin tehdä tästä kuitenkin lopun! Kaikki te lukuisat minun perronelämästäni kiinnostuneet olette joutuneet kerta toisensa jälkeen pettymään, ei uutta päivitystä. Joten tänään täältä löytyy kuvia.

Loma alkaa tuota pikaa ja olen rivien välistä vähän ymmärtänyt, että lähdetään teltalla Lappiin. Teltassa totuteltiin jo nukkumistakin muutama viikko sitten, uni kyllä maistui. Syynä saattoi olla hyperaktiivinen iltapäivä ennen sitä, kun kaikki halusivat rapsutella ja leikkiä kanssani :) Olen niin söpö ja suosittu :)


Tässä sitä telttaa jo puretaan. Iskä näyttää vähän hoopolle, ehkä se ei vaan nukkunut niin hyvin tai sitten sillä oli jokin muu pielessä.


Tässä kuvassa niinku ollaan minä ja ne mun maailman söpöimmät (heti mun jälkeen) pikkukaverit.  Niitä mä kaipaan tosi paljon!!


Ton telttailureissun jälkeen, jossa mä muuten vähän pääsin uimaankin on jo ehditty sitten tehdä muutakin. Tokosta on ollut taukoa, kun remppa on ollut vielä kesken. Josta tulikin mieleen, että mä vähän antiremppasin tällä viikolla ---> söin reiän seinään. Nyt mun pitää vissiin taas uudestaan harjoitella yksinoloa. Katsotaan....



Minusta on kuulemma kuoriutunut oikea uimamaisteri. Sen takia nyt uinkin koko ajan. Uimisen jälkeen on hyvä käydä saunassa löylyissä ja sitten mennä taas uimaan. Iskä sanoo, että minusta on nyt tullut mies.
Täsä mä haen vesipatukkaa.

Vesi lentää!!

Turha sitä patukkaa on hitaasti hakea.


Noh ja kaikki kiva loppuu aikanaan. Tuli päivä ja postista ilmoitus, että perropaketti on saapunut :/ Siellä oli varusteet sitä telttaretkeä varten. En tykännyt! Minulle tuli ymmärrys, että pitäisi muka kantaa omat ruuat siellä reissussa. Miksi ihmeessä!! Miksi Iskä ei kanna niitä? Haltilla voipi olla vähän kivikkoista, joten kengät eivät ole pahitteksi... Ai että ne vehkeet on kamalat! Otin pienet tyypit kengät jalassa ja nehän lensivät kuin rukkaset. Nyt ainakin tiedän, miten saan ne karisteltua pois siellä tienpäällä, kjäh kjäh....

Upeat vehkeet, niin varmaan :)

Ja tässä mä oon catwalkilla, eikun siis perrowalkilla!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti