perjantai 7. maaliskuuta 2014

Rellotusta ja kärsimystä

Minun blogini on kyllä jäänyt ihan takasijalle tässä perheessä! Kaikki aika menee penskan hoitoon. En ehdi ollenkaan päivittämään mitä olen puuhastellut! Mun pitää olla nuolemassa sen suuta puhtaaksi ja muutenkin pitämässä sille seuraa jatkuvasti.

Iskän kanssa me kuitenkin ollaan taas aloitettu Ralli-tokoilu. Viimeksi siellä oli yksi portugeesi mun kanssa. Meni siis paremmin kuin aikaisemmin. Liian monen nartun läsnäolo saa minut hieman sekaisin :D 

Tuntuu olevan vähän kevättä ilmassa. Lenkeillä ujellan narttujen perään ja sit mulla on sellainen kiva japjaadori kaveri, joka aina menee maaten, kun mää lähestyn :) Sitä mä aina toivon lenkeilläni näkevän.


Joku joskus väitti, että penskojen hoitaminen on muka rankkaa homma!

Ootas, otan vähän paremman asennon, niin saat paremman kuvan mutsi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti