torstai 13. maaliskuuta 2014

Kevättä rinnassa

Huh! Eilen oli taas ralli-toko treenit ja mä opin jotain uuttaa! Se vissiin on sellaista pyörimistä oman akselin ympäri jalat maassa. Kyllä mä niitä mielelläni teen, kun isi on ostanut einespihvejä ihan vaan mua varten :D Se sanoi, että käy kaupassa aina tosi nopeasti, ettei kukaan vaan näe sen ostavan einestä. En kyllä tajua, musta ne on ihan hyvii!

Mun itkuhormoonit ovat aktivoituneet. Kun tunnistan nartun liikkeellä jossain lähellä, niin alan nyyhkiä sydäntäsärkevästi. Aina en pääse edes moikkaamaan. Joskus tuntuu, että perron elämä on tosi mälsää... :( Onneksi mä saan kuitenkin hengailla aika paljon mökilläkin. Siellä on paljon käpyhommia! Näihin käpyhommiin kuuluu loputon sinkoilu ja hyppiminen. Kun mun nenä on aika hyvä, niin oon ajatellut, että voisin tehdä jotain hyödyllistäkin sillä. Täytyy ihmetellä, jos vaikka iskäkin hoksaisi sen.

Tää mun nykyinen lenkkiseura on tällästä hidasta vaunupoppoota! Yritän silti kaikkeni, että saisin etsiä käpyä ja sinkoilla ympäriinsä!!

Käpyä etsimässä... 

... ja kyllä se aina sieltä lopulta löytyy. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti