tiistai 25. maaliskuuta 2014

Kaksplus

Jee! Voithan ja vitsitkin! Iskä muuten tykkää paljon voista, mutta ei tää blogiteksti nyt siitä ollut, joten asiaan. Nimittäin tänään on mun synttärit! Ihmettelen että missä kaikki mun lahjat on, kun oon saanut vaan niin kovin vähän kaikkea kivaa, jouluna tuli paljon enemmän ja joulu on kaikkien juhla, mutta mun synttärin on vain mun juhla. Ajattelin, että kellään ei varmaan oo samana päivänä synttäreitä, paitsi sit äiti sanoi, että mun veljillä ja siskoilla on synttärit kanssa että onnea vaan Ismo, Bono, Poju, Nappi, Friidu ja Pimu! Iskä sanoi, että täytin kaks vuotta, en tiedä onks se paljon vai vähän, mutta isi sanoi että se on enemmän kuin mulla on sormia. Se on kyllä vähän outo, kun ei mulla taida olla sormia. Äiti aina kehuu, kun iskä tekee hyvää ruokaa ja tänään iskä oli tehnyt mulle kakun! Tai ei se kakku ollut, mutta parempaa se mun mielestä oli. Kynttilät isi oli korvannut nakeilla, joka on mun mielestä ihan hyvä juttu, koska kynttilät on pahan makuisia.

Tässä se mun kakku on
Ja näin hienosti mä odotin sitä

Mutta ei kakkua ilman jälkkäriä, tossa kuvassa kun näkyy toi luu, niin sen mä sain jälkkäriks jee, kun täytyyhän sitä nyt jälkkäri perrolla olla. Iskä sanoi, että mussa on jotain lohikäärmeen verta, mutta mä en kyllä tiedä, lohi on hyvää, käärmettä en oo maistanut.

Tästä isä jotenkin päätteli että oon lohikäärme
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti