lauantai 4. tammikuuta 2014

Vuosi 2013

Siinä se sitten meni se vuosi 2013kin. Paljon ehti sattua ja tapahtua. Vuoden kohokohtia kuitenkin voisi muutaman tähän listata.

Ensimmäinen kohokohta oli joululahjat! Perron muisti riittää parhaiten melko lähelle :) Uudet perroviltit ovat siivittäneet minut uusiin uniin ja lelut tuottaneet erittäin hyvää mieltä!

Toinen magee juttu - ehkä kaikista paras - oli kyllä meidän muutto. Pääsin kerrostalosta rivariin ja sain OMAN pihan! Sitten kun mutsi jäi kotiin marraskuussa mun kanssa kotiin, niin oon oleskellut tuossa pihalla aamuisin, ennen kuin se on vienyt mut metsään lenkille. Piha on siis tuttu!

Ja sit kyl kolmanneks paras ellei paras juttu oli lampaan leikkaus, se oli sairaan magee juttu ja mä sain herkkuja iskältä siitä hyvästä että autoin sitä kovasti.

Uusi vuosi vaihtui nukkuen. Olin pelastettuna paukkeelta Muorin ja Äijän kanssa mökillä. Siellä ilmanala on erittäin sopiva nukkumiseen, mutta toisaalta taas aikaiseen heräämiseen.

Tänä vuonna mä aion tehdä vähän kaikkee. Isi on ehkä luvannut rallitokoilla mun kanssa vähän lisää. Sitä mä oon kuullut, että pääsen varmaankin taas Lappiin, mut en oo ihan varma. Mökillä aion hengailla ja avustaa rakennushommissa :) Sit kotona mulla on mutsi seurana, jos ja kun meille nyt on tulossa ainakin yksi uusi uusi perheenjäsen! (itse toivoisin kyllä toista karvaista, jota voisin alistaa ja pakottaa mun palvelijaksi, kjäh, kjäh :) ) Sille mulla olis ehkä jo nimikin olemassa, varmaan Sasu junior, kun Sasu on tosi komea perron nimi!!

Mut joo tällästä tää nyt sit tää vuosi 2014 tulee olemaan. Ehkä mä nukun suurimman osan tätäkin vuotta, kun se on niin kovin mieluisaa!

Mutsi sanoo, että mä aina meen joka paikkaan kielipitkällä! Tässä mä nyt nukun kielipitkällä! Ehkä se on tosiaan oikeassa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti