tiistai 14. tammikuuta 2014

Uutisia

Minun elämäni on muuttunut hieman sitten viime päivityksestä. Ensinnäkin lunta on satanut ja minun ei tarvitse mennä tassupesulle jokaisen lenkin jälkeen :) Saan siis kulkea taas etuovesta (kuten perrojen kuuluukin) sisään ja ulos! Nyt kun on ollut vähän enemmän pakkasta, niin isi on pukenut mulle uuden neuleen, kun on käyty lenkillä. En oo enää ihan varma, että oliko se sittenkään järkevää sitä pukilta tilata, mutta käytän kun pakotetaan.


Tuumin, että on niin kylmä että tätä vois pitää sisälläkin.
Onko tämä se sisäinen villapaita?


Perjantaina, kun tulin Muorilta ja Äijältä hoidosta, niin sain kokea kummallisen, mutta iloisen yllätyksen. Äiti ja iskä ei ollut kotona, kun tulin sinne! Mutta se ei siis ollut se iloinen yllätys vaan sitten kun ne vihdoin tuli kotiin niin ne toi mulle paketin ja ajattelin että jes, onko taas joulu, vaikka en ollutkaan pukille lähettänyt kirjettä. En saanut avata pakettia itse ja se oli muutenkin vähän oudon näköinen ja haisi kakalta! Mutta kuitenkin siinä kävi nyt niin, että meidän lauma kasvoi yhdellä – minusta tuli nimittäin isoveli! Oon ottanut tehtäväni vakavasti, tehtiin iskän kanssa työnjako että se pesee pyllyn ja mä pesen sen hiuksia aina välillä.

Täytyyhän jonkun hoitaa enkeleitäkin


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti