torstai 13. joulukuuta 2012

Liina kylässä

Viime viikonloppuna mulla oli erityisen rankka meno päällä. Jouduin vahtaamaan lähes kellon ympäri mun naisvierasta Liinaa. Yllättäen Liina ei pitänytkään kaikista lähentely-yrityksistäni ja välillä leikissä oli hampaatkin mukana. Mökillä on niin valtavasti lunta ja tilaa mennä pöheltää. Järven jäällä ei uskallettu mennä kauhian pitkälle, kun tassut kastuivat ja lumipallot kasvoivat entistä suuremmiksi. Avannossa meinasin pulahtaa, mutta isi pysäytti ennen kuin pääsin, möh!


Tässä mä jahtaa Liinaa :)





Tää lumessa möyriminen on niin kivaa.

Teen koiran muotoisia lumienkeleitä!


Venyttelen hieman...

Oon muuten kirjoittanut Joulupukille ja ilmeisesti olen ollut kilttikin, sillä yksi lahja tuli jo! Siitä seuraavassa postauksessa lisää :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti