keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Joulua ja lahjoja odotellessa!


Meille ilmestyi WC:n päälle tällainen tonttu. Siellä se vartio toimiani ainakin joulun ajan. Toivottavasti se ei kuitenkaan päätä, saanko minä joululahjoja vai en. Olen kyllä yrittänyt olla todella kiltti, mutta silti minua välillä moititaan :( Huomasivat että hamuilin mökilläkin ovenkarmeista nappuloita omiin leikkeihinki. Se taisi olla ehdottomasti kiellettyä ottaa niitä!

Ettäpäs arvaakaan mitä ihkua mä jo sain lahjaksi! Nämä upeat kengät tulivat postissa viime viikolla. Kyllä minä niitä ensin ihmettelin, että pitääkö ne laittaa jalkoihin.. Tein muutamia balettimaisia askelluksia ensimmäisellä kokeilulla. Yritin ravistaa niitä pois, mutta sitten huomasin, että niillähän onkin mahtavaa suditella. 

Maarit muisti minun pieniä perrontassuja, jotka jäätyvät lumisimmilla keleillä. Hän on todellinen ystäväni, kun valmisti nämä loistavat kenkäset talviseen ulkoiluun. Täytyykin moiskauttaa mojova pusu hänelle kiitokseksi! :)

Tossuilla on aivan mielettömän siistiä mennä! Iskä sanoi, että näytän hevoselle,
kun hypin ja pompin. Minä tokaisin, että olen PERRO!


Laukkaa tossut jalassa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti