maanantai 16. heinäkuuta 2012

Pohjan ukko harvahammas

Minä autan aina keittiössä!
Viikonloppu meni taas mökillä rakennellessa ja minä valvoin tiukasti, että kopista tulee varmasti suora! Apuna oli myös mun isomami ja -papi. Koppi alkaa saavuttaa jo harjakorkeutensa!

Perjantaina iskä huomasi että multa oli lähtenyt hampi irti edestä alhaalta. Lauantaina tippui jo seuraava vierestä ja molemmat ylähamput heilui. Mä purin kumipossua ihan innoissani ja se oli ihan veressä kun kolmas hammas lähti edestä ylhäältä. Se toinenkin heiluu jo, että ei sekään kauaa ole! Hammaskeiju toi mulle ihan oman puruluun! Alta alkaa kuulemma pilkottaa jotkut rautahampaat, mutta mun mielestä ne näyttää ihan tavallisilta hampailta.

Tänään käytiin eläinlääkärissä, joka olikin eri paikassa kuin missä viimeksi oltiin. Mä sain tädiltä ison kourallisen hyviä nameja sillä välin kun se tökkäs jotain mun niskaan. Namit oli hyviä! Sit se vielä kehtasi kopeloida mua ja sanoi, että löysi sieltä kaks jotain kiveä.



Rakennusmestari valvomassa työn kulkua,
taustalla työmies.


Pohjan ukko harvahammas

Mun koppi on jo melkein harjakorkeudessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti