sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Loma alkaa!




Täällä minä taas mökkeilen, kuulemma kolme viikkoa. Tässähän ehtii vaikka ja tehdä mitä. Olenkin aloittanut koppakuoriaisten metsästämisellä ja jatkanut sammakonpoikasten keräilyllä. Onhan se hauskaa keräillä niitä suuhun. Mukavaa olisi kyllä kerätä maasta pellavanpalasia, mutta niistä tulee joka kerta sanomista. Minä en vaan niitä saisi keräillä :)
Tontille on ilmestynyt myös lintuja. Minusta niiden pitäisi pysyä poissa kun jalat sotkeentuvat niiden kakkiin! 
On minulle jotain mukavaakin täällä tapahtunut. Loputkin maitohampaat alkavat lähteä ja rautahampaat valtaavat suuni! Olenkin päättänyt jäystää ylijäämämateriaaleja työmaalla. Ei niillä kuulemma muutakaan enää tehdä. Joskus mietin, että valmistuukohan tuo koppi koskaan?


Eilen illalla katselin maisemaa laiturilta, on se suomen kesä niin ihana!!

Tässä minä vartioin koppini lattialautoja!

Nämä elukat kuvittelevat valtaavansa Suvirannan. Minä näytin, että tällä tontilla kaikki mustikat kuuluvat minulle ja Muorille. Muori tekee mustikkapiirkaa, jota minä en myöskään saa :(

Koppi on kohta valmis! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti