sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Äiti, mä haluun olla ruskea!

Kyllä tää rakentaminen on raskasta.
Koskaan ei mikään oo valmista.
Taas oltiin mökillä, tällä kertaa iskä ja äiskä kaatoi jotain harmaata mömmöä lautaisiin laatikoihin ja mä olisin halunnut kanssa maistaa sitä! Ne kuitenkin piti mut kaukana niistä hommista.

Sit mä mietin, että miks mä oon musta ja totesin että haluaisin oikeasti olla ruskea! Kokeitteni perusteella turkin värjäys onnistui parhaiten ensin peuhaamalla rannassa ja sen jälkeen juoksemalla suoraan mutakuoppaan kieriskelemään. Sitten iskä ja äiskä vei mut taas rantaan... Isomammakaan ei enää päästä mua sisään näiden kokeilujen jälkeen.

Kaikkien hämmästykseksi mä opin myös miten liukuovet aukaistaan. Isomamma jätti mut verannalla, kun muut piti hauskaa kaivausmontulla. Mun oli pakko päästä niiden seuraksi ja työnsin kuonollani oven reunasta niin ne aukesi hyvin!

Kesken jäänyt värjäysoperaatio

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti