lauantai 25. lokakuuta 2014

Kyläilemässä

Tällä viikolla on ollut touhua ja toimintaa. Yksi päivä pääsin kylään Äijälle! Ja Äijälle kun mennään, niin pääsen aina Perropuistoon. Perropuistot on ihan tosi jees. Perropuistoissa tosin käy muitakin kuin perroja, en tiedä miksi, kun niiden nimi on kuitenkin perropuisto. Ehkä niiden nimi pitäisi olla sittenkin koirapuisto, mut en tiedä, niiden uudelleennimeäminen on niin vaikeaa että faija ei varmaan saa sitä aikaiseksi, kun ei se yleensä saa tollaisia asioita aikaiseksi ainakaan silloin kun mä pyydän. No, enivei, perropuisto tahi ei, niin niissä mä muutenkin tykkään vähän enemmän uroksista kuin remmissä. Remmissä muut urokset ei oo yhtään mun makuun. Mä yritän niitä komennella, kun oon remmissä, siitähän se sanontakin tulee "olla remmissä", että on johtaja niin kuin mä usein oon.

Perropuistossa oli Dani puoliksi jabjaadori ja toisesta puolesta en muista. Musta on kyllä outoa, että joku voi olla puoliksi jotain toista ja puoliksi jotain muuta. Olikohan se edestä labbis ja takaa jokin muu vai toisinpäin en oikein tiedä. Sasu on ainakin puoliksi perro ja toiseltakin puolelta perro niin kai se on sitten koko perro.
Wuff! Tässä mä näytän Danille, että missä perro seisoo!

Sit tässä kuvassa näkyy pieni valko-ruskea takkukarva...

Nyt mennään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti