maanantai 3. helmikuuta 2014

Tuliainen

Moro! Nyt kävi niin, että muori ja äijä oli käynyt meillä, mut mä olin just sillon iskän kaa lenkillä. Mua harmitti kovin, kun tulin kotiin ja yritin niitä etsiä, mutta ei löytynyt mistään. Iskä välillä menee piiloon, mutta iskä on niin huono piiloutumaan että löydän sen aina heti. Hajun perusteella iskän löytää hyvin. Mutta tällä kertaa muori ja äijä oli menneet kotiin, äiti sanoi niin. Lohdutukseksi olin kuitenkin saanut tällaisen lehmän. Tällaisen:

Tää on lehmä, jolla on viikset, mä ihmettelen,
että mitä ne oikein on
 Se lehmä sanoo röh, vähän niinkuin mäkin aina välillä ja mietin että on se aika outo lehmä, kun jo pikkulapsetkin oppii, että röh on sujen ääni eli (pos)sujen ja (sa)sujen.
Täs me ollaan vaihdettu paikkaa lehmän kanssa ja mä oon väsynyt


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti