sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Vihdoinkin kotona!

Kyllä mä taas ihmettelin, että mihin nuo kaksi lähti. Tylysti jättivät Sieppolaan ja minä jäin ihmettelemään. Nyt ne on sitten tullut takaisin... Pääsin jopa lentokentälle vastaan Äijän kanssa ja näin siellä ruskean Lagoton!!!

Sieppolassa oli Nahkan ja Raivon kanssa super kivaa!! Sain juosta ja mennä ja väijyä ja leikkiä ja ja ja, huah, sen jälkeen olin aivan väsyneenä Muorin ja Äijän hoivissa mökillä. Onneksi se on yksi mun lempipaikoista. Sielläkin saa mennä tohottaa vapaana ja kerätä turkkiin erillaisia aarteita :)

Sain matkatuliaisina jonkun lelun, joka nyt on ihan ok. Kyllä mä silti ajattelin vielä vähän aikaa murjottaa.

Tämän sain varmaan, että leppyisin nopeammin...


Sitten ne oli siellä reisussa ottanut kuvia paikallisista otuksista. En mä niistä nyt niin pitänyt. Siellä on muotia pukea meille jaloille koirille vaatteita! Pyh, en tykkää!!



Näyttäisi, että siellä idässä saa koirat myös lepäillä. Aika lokoista!

Ihme karvatakku, en ymmärrä!

Tää on joku vaarallinen pissaava koira!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti