maanantai 29. huhtikuuta 2013

Kevät!

Huah! Meillä ei ketään oikein tunnu enää kiinnostavan kirjoitella mun blogiin... oon vähän tympääntynyt ja sanoin, että olisi jo aika!

Tässä on taas sattunut ja tapahtunut vaikka mitä. Toissa viikonloppuna bludasin landella jäihin. Äijä nosti mut perperistä ylös ja nyt oon ihan fine! Talvihommat voisi jo jäädä taakse. Parasta, että kevät on tullut ja saan mennä raahustaa kuraojissa. Jihaa! Noi myös vähän väittää, että mulla olisi muka kevättä rinnassa. Ei kai? Tytöt on vaan niin ihania, erityisesti tykkään kaikista tyttökoirista, mutta myös ihmistytöt on kivoja. Viikonloppuna hauvatreeneissä mä ampaisin yhden kivan tytön, Pepin, perään. Siitä tuli vähän sanomista... Nyt mä muutenkin joudun tottelemaan ja istumaan ja makaamaan ja seuraamaan. Kyllä se tympäsee, kun niitä hajujakin ois, mutta toisaalta saanhan mä namppoja, kun esitän kilttiä koiraa :)

Toissa viikolla vaan satoi ja vettä oli ihan liikaa! Hyvä etten tälläkin lenkillä hukkunut. Lisäksi mun piti pitää tätä Veikon vanhaa takkia, etten olisi niin märkä.
 Muori ja Äijä on muuten muuttanut nyt kerrostalon. Se on ihan ok, mutta minä en pidä! Mökki on kiva ja sitten se muorin ja äijän hajoitettu vanha kämppä on kiva, kun siellä on takapiha. Luulen, että me nyt muutetaan kohta sinne ja toisinsanoen mä saan sitten ihan ikioman takapihan. Musta tulee siis takapihan kunkku. Siihen takapihalle kuulemma tulee terde ja siinä voi nautiskella vaikka virvokkeita. Oh, en malta odottaa!

Nyt mä lenkkeilen Paloheinässä mun uusissa kotimaastoissa. Ne on paaaallljjooooonnnn kivemmat kun ne vanhat maastot. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti