keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Kummitustalossa vierailulla

Moimoimoimoimoimoimoi!
Miksei se nyt moikkaa mua ollenkaan?
Vähän kivaa!!! Me päästiin sunnuntaina käymään kummitustalossa käymässä. Mä en alkuunsa tiennyt yhtään mihin oltiin menossa mutta vähänkö innostuin, kun tajusin missä oltiin, kun tuttu haukkukin kuului pihalta! Nahka oli vissiin vähän vähemmän innostunut mun näkemisestä kuin mä sen, ei se alkunsa meinannut leikkiä mun kanssa ollenkaan!
No mitä nyt taas?!



Käytiin tunnin lenkillä ja mä sain olla vapaana ja ravata ympäri ämpäri. Nahka lähti etsimään jotain jänistäkin, mutta mä pysyin iskän ja mamin luona..
Leikkihän se Nahka mun kanssa viimeinkin!

1 kommentti:

  1. No voi jUK-ru, kUmÄ en HEti TUNNNNnnisTanu, ku OliTni-IIn KAS-vaNu ja KARRRR-vaTon. Ja OliN kyL väHä PahOIlLani ku MenI niIIn PIIIIiiitKä aiKa enNen kuiN taAsTA-VatTiin. Na-hKA tääLä HEIijjjj.

    VastaaPoista