sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Koppi on lopultakin valmis

Vihdoinkin koitti se päivä, jolloin koppini valmistui! Olinkin jo hieman kyllästynyt nukkumaan siellä pienessä ja kylmässä yksiössä, nyt on tilaa rellästää jopa sisälelunkin kanssa oikein kunnolla. Minulla on ollut vähän vaikeksia tottua nukkumaan uudessa kopissa. Perjantaina sain jopa vatsanväänteitä ja isi joutui päästämään minut useaan otteeseen ulos. Aamulla oloni oli onneksi jo parempi ja pystyin taas normaaliin tapaan huutamaan ruokaa itselleni. Ne aina sanoo mulle että, Sasu mene vielä vähäksi aikaa nukkumaan, mutta minua kun ei nukuta!!


Tässä on vähän kiirettä pitänyt muutenkin, joten sen takia kukaan ei ole kerennyt tätä blogia päivitellä. Tänään kylässä kävi Ukki ja sen vaimo. Viime viikolla mulle sattui vahinko siellä kylässä, kun kukaan ei päästänyt ulos ajoissa... 


Syksyn mukana ojissa on paljon kuraa, josta pidän erityisen paljon. Isi on keksinyt tyhmän leikin, nimittäin lenkin jälkeen joudun aina ihan joka kerta suihkuun. Muuten isin leikki on viime aikoina ollut mun jälkien korjailu. Ikävä kyllä, en ole saanut uusia muovinappuloita pureskeltavaksi edellisten tilalle. Oon kuullut että purkka on terveellistä ja pitää hampaat kunnossa!

Mami oli ostanut uuteen koppiin sisustukseen sopivan ruokakupin, onneksi nappulat maistuivat siitäkin hyvälle! :)


Tässä mä kyttään mun sisälelua, apinaa jolla on hassu, helisevä pää!
Mami, voi kun minäkin voisin tulla sinne sänkyyn köllimään. Olen niin tavattoman kiltti, mukava ja puhdas otus :)
Möksällä on kivaa, kun voi kantaa näitä aarteita pihan täyteen. Muori ei pidä näistä, mutta ei  se mitään, se ei vaan ymmärrä, kjäh kjäh :)
MITÄ? En kuule!! Ai pitää lopettaa kaivaminen vai? Ai routaeristeitä ei saisi kaivaa vai? En mä nyt kyllä oikeen kuullut!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti