tiistai 2. lokakuuta 2012

Touhuilua

Vime aikoina on ollut aika tasaista menoa, mökkeilyä ja hengailua. Mami on nyt kotona enkä saa nukkua kaikkia päiviä läpeensä. Vatsakin on vähän sekaisin, mutta kyllä tämä kai tästä kun kahden viikon päästä kuulemma arki palaa. Koppi alkaa valmistumaan kovaa vauhtia. Nyt ne pyysivät mua sinne sisään vaikka tähän asti en ole sinne saanut mennä. Ihmeellistä takin kääntämistä, enhän mä nyt uskalla mennä kun mua on aiemmin kielletty... Olen muutenkin viihtynyt siinä huokoisessa rakennuksessa, kun siellä on sopivan viileä nukkua. 

Työmaalta löytyy edelleen keppejä kannettavaksi. 

Nurmikolla on kiva hengailla ja rouskuttaa keppejä.

Ja välillä mä vähän riehaannunkin, en kuitenkaan yleensä pahasti...

Onko herkkuja?
Tänään on taas koirakoulu. Kovasti nuo sanovat, että olen vähän oppinut rauhallisemmaksi mm. pyöräilijöitä kohtaan. En sitten tiedä, eilen kuitenkin päätin oikein kunnolla hyökkäillä niitä kohti, ihan vain varmuuden vuoksi!
Joskus multa on kuulo ehkä vähän hukassa, mutta ne eivät tunnu luovuttavan. Täytyy yrittää olla kiltti hauva :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti